חדשות טלוויזיה / סדרות

לאחר המשברים: העונה השמינית של "הוואי חמש אפס" יוצאת לדרך

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
עזיבה של שניים מהשחקנים הראשיים, מוות של חבר קאסט, ביטול אירועי פתיחת העונה - הסדרה "הוואי חמש אפס" התמודדה עם משברים רבים בשנה האחרונה ועדיין המפיק שלה מבטיח שלא לאכזב עם פרק פתיחה מלא אקשן שיעלה ביום שישי. מה צפוי בעונה החדשה?
עבור "הוואי חמש-אפס", שתחל את עונתה השמינית ביום שישי הקרוב, הקונספקט של הדרמה צריך לנגן כינור שני אחרי האקשן, אבל מאז תחילת העונה הקודמת ,סדרת הלהיט התמודדה עם דרמות, בעיות וסקנדלים יותר ממה שכל תכנית אחרת הייתה יכולה לשאת.

מאז הסתיו האחרון, הוואי התמודדה עם מוות, מחלוקת אינטנסיבית על חוזים, ועזיבה בפיצוץ גדול של כוכבים גדולים ואנשי צוות. מעריצים רבים מצפים לבכורה של העונה החדשה שתיפתח בשישי, אך רבים התקשו לקבל את השינויים האחרונים בתכנית שהסמל המסחרי שלה הוא הקשר יוצא הדופן בין ההפקה והשחקנים לבין הקהל. מלבד עזיבתם של כוכבי הסדרה דניאל דיי קים וגרייס פארק, האוהדים עדיין מנסים להבין מדוע הם וצוותי התקשורת נשארו מחוץ לאירוע הברכה המסורתי וחגיגות תחילת צילומי העונה ביולי.

הם גם מבולבלים מכך שאירוע פרמיירת תחילת העונה המסורתי "שקיעה על החוף" שנערך מידי שנה בחוף קוויאקי הקסום נדחה ללא הסבר. מפיק הסדרה פיטר לנקוב ניסה להרגיע את הרוחות ואמר כי הם עדיין מנסים לסגור תאריך אבל גרם לסערה רק להתגבר . מעריצים רבים מרגישים כי השחקנים והצוות פשוט לא רוצה להגיע לשם ולהגיב לשאלות על המחלוקת סביב העזיבה של קים ופארק וגם לא רוצים לענות על השאלות האינסופיות על כך האם זו תהיה או לא תהיה העונה האחרונה שלהם.

[*]

חרושת השמועות החלה בנובמבר 2016 בראיון שבו הכוכב הראשי של הסדרה אלכס א'ולפלין אמר כי ייתכן מאד שהעונה השמינית תהיה האחרונה שלו. לנקוב שלא אהב את ההתבטאות הזו ואמר שהתכנית תמשיך הלאה גם ללא הכוכב הפופולרי. השנה המשיכה עם ברגעים עצובים וטרגיים: השחקן קאו וולפורד שגילם את הבלש ג'יימס צ'אנג לסירוגין בין 2011 ל- 2015 חטף שבץ מוחי והלך לעולמו. באמצע העונה השביעית השחקן מאסי אוקה, חבר קבוע בקאסט שגילם את ד"ר מקס ברגמן, עזב את הסדרה אחרי שהרגיש שמיצה את עצמו. מיד אחריו עזב גם רכז הפעלולים ג'ף קאדינט בטריקת דלת אחרי סכסוך עם CBS על שכרו ובכל זאת העונה השביעית של "הוואי חמש אפס" הסתיימה בדרך מעניינת מאד ובפינאלה גדושת אקשן. הפרק ששודר במאי גרף רייטינג גבוה והסתיים עם הצוות שחוגג סיום של מרדף מטורף והרואי. הוא סגר שנה מוצלחת לסדרה שביחד עם "מקגיוור" שמשודרת לפניה ( שתי הסדרות חולקות גם פרקי קרוסאובר ועלילות משולבות לעתים) הביאה עוד מסה של צופים. החדשות על הארכת הסדרה לעונה שמינית היוו חותמת של הצלחה למותג הוותיק, אבל אז חלה תפנית דרמטית כשבחודש יולי יצאה ההודעה שהותירה את כולם בהלם: השחקנים דניאל דיי קים וגרייס פארק, שבמשך שבע עונות גילמו את בני הדודים צ'אן וקונו, לא יחזרו לעונה נוספת. המעריצים שכעסו מאד הביעו זעם רב ועצב עמוק על עזיבתם הקשורה לכך שהרוויחו פחות מאלכס וסקוט ו-CBS לא הסכימו לדרישתם להשוות את שכרם. העניין גרר מחאה עצומה ואף האשמות בדבר גזענות כלפי הרשת וההפקה מצידה טענה שהציעה להם סכומי כסף גדולים וניסתה להשאירם בכל הכוח אך הם סירבו.



המעריצים סקרנים לדעת כיצד יעטפו את סיפור העזיבה של צ'אן וקונו, שבדיעבד הפרק האחרון בהשתתפותם רמז שהם בדרך החוצה. מי שחשב שאם קונו עוזבת אז גם בעלה אדם יעזוב יחד איתה, יזכה להפתעה . CBS אוהבת את השחקן איאן אנתוני דייל ואחרי שנים במעמד שחקן אורח הוא יהפוך לשחקן קבוע בסדרה. בפרק הראשון לעונה נפגוש את הצלע הנשית החדשה בסדרה תני, מצילה לשעבר חמת מזג שעושה בעיות בכל מקום שהיא נמצאת, שתגולם על ידי השחקנית מייגן ריית. אליה יצטרף השחקן באלוה קואל שיגלם את ג'וניור, חייל לשעבר בחיל הים שיצטרף בפרק השלישי.

נראה שגם בפני הדמויות אחרות הולכים להיות שינויים. דני רוצה להתחיל קריירה קולינרית ולפתוח מסעדה משלו, לו מודאג מכך שבתו הולכת לקולג' בשיקגו (עיר ששונאת אותו במיוחד אחרי שהסגיר שם לכלא עבריין גדול) ומגארת מתמודד עם בעיה לא פשוטה של הרעלת קרינה, אם כי יוכל להתנחם בחזרתה של אלישיה חוקרת הרציחות הסדרתית שתשוב להונלולו . כל כך הרבה שאלות וביום שישי אולי נתחיל לקבל קצת תשובות. מה שבטוח משעמם לא יהיה כי פיטר לנקוב כבר הבטיח שפרק הפתיחה יהיה גדוש באקשן כמו שרק "הוואי חמש אפס" יכולה לתת.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט