הבנים: ביקורת עונה ראשונה

The Boys Series Review

תמונת כתבאורטל אדיב על "הבנים: ביקורת עונה ראשונה":
"סדרת גיבורי על שונה, מפתיעה ואכזרית"
פוסטר The Boys
משחק קארל אורבן  אליזבת שו  ארין מוריארטי  אנתוני סטאר  דומיניק מקאליגוט  תומר קאפון  ג'סי אושר  צ'ייס קרופורד  
אקשן
ביקורת סדרה להבנים: ביקורת עונה ראשונה מאת אורטל אדיב | כתבת
ציון המבקר
"מפתיעה ומותחת"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
9.3/10
?
מדד פופולריות
3.5/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
"הבנים" (The Boys) מתחילה כמו עוד סדרת גיבורי על נפוצה. מתרחש שוד, השוטרים נקלעים לצרה, לפתע מופיע גיבור שמציל אותם והכל בא על מקומו בשלום, אך במהרה מתברר כי לא הכל נגלה לעין ויש עוד דברים רבים מתחת לפני השטח. הסדרה מבית אמזון, המבוססת על קומיקס, פותחה ע"י אריק קריפקי, אוון גולדברג וסת' רוגן. היא מתרחשת במציאות חלופית בה גיבורי העל הם אמיתיים ומנוהלים, או נשלטים, ע"י חברה הנקראת "ווט". היא לוקחת תחת חסותה את הגיבורים, דואגת לפרסם אותם ולהרוויח מכך לא מעט כסף. כאשר גיבורי העל מסתבכים, ווט מטאטאת כל דבר כאילו לא קרה כלל ומציגה את גיבוריה לציבור כדמויות להערצה. יש מספר אנשים, או יותר נכון בנים, שנמאס להם מההתנהגויות האכזריות ומהכמיהה הבלתי פוסקת של החברה וגיבוריה לתהילה וכסף. הם החליטו לקחת לידם את החוק ולחשוף מי הם הגיבורים באמת. אז מה עושים אם גיבורי העל הם בעצם רעים? זו שאלה שיואי קמפבל היה צריך לענות עליה כאשר אהובתו התנפצה לרסיסים מול עיניו בגלל שהגיבור "A-train" מיהר לעיסוקיו. לעזרתו הצטרפו עוד 3 בנים: בילי בוצ'ר (קארל אורבן), פרנצ'י (תומר קאפון) ומארווין. כל אחד מהם נפגע בצורה זו או אחרת ע"י ווט וגיבורי העל שלה. הם נחושים להפילם בכל דרך אפשרית ואף מלוכלכת רק כדי להוציא לאור את כל המעשים הנבזים שעוללו.
ווט מייצגת את שבעת גיבורי הדגל שלה שאליהם מצטרפת גיבורה חדשה. היא זוכה לקבלת פנים משפילה במיוחד מאחד גיבורי העל, דבר אשר חושף בפני הצופה את הפנים האמיתיות של הגיבורים. ווט מוכרת בתמורה לעלות נכבדת ביותר את שירותי גיבורי העל ו"מסדרת" עבורם מקרי פשע שכמובן יהללו אותם. עם התקדמות הפרקים, הצופה נחשף ולומד את הדמויות, את הצד הטוב והצד הרע בכל אחד מהם ואת מה שהביא אותם למצב בו הם נמצאים. גם הבנים וגם גיבורי העל צריכים להתמודד עם החלטות קשות ורעות שמשנות את עצמם ואת אופיים. "הבנים" משלבת בכל טוב בין הומור שנון ומדויק, אלימות ברוטלית וסצנות קשות מאוד לצפייה (כן, גם חלקי גוף פנימיים מתעופפים שם), עם משחק מצוין וכובש של כל אחד מהשחקנים המעולים בסדרה וביניהם גם השחקן הישראלי תומר קאפון ("פאודה", "בשבילה גיבורים עפים"). "הבנים" מצליחה לסחוף את רמת ההתלהבות מפרק הפתיחה כמעט עד סוף העונה. אין ספק שלקחת גיבורי-על מרושעים שמתעניינים רק בעצמם ובתהילתם, הוא רעיון מעולה שלא יצא לנו עדיין להיחשף לדומה לו, אך לאחר מספר פרקים משהו מתחיל להתמסמס. העלילה חוזרת על עצמה ומאבדת עניין ואותי אישית קצת התחילה לשעמם. עם קצת סבלנות ותקווה לאיזו שינוי מיוחל, הגיעו פרקים מותחים ומפתיעים שבהחלט היו שווים את הציפיה וההמתנה.
אז מי אמר שצריך נבלים כמו היידרה, תאנוס או הגובלין הירוק בשביל דמות מוצלחת של רשע? נדרשים רק כמה "גיבורים" שיספקו לסביבה את האמונה והתקווה, יצילו פה ושם כמה אנשים, כשלמעשה לא אכפת להם לרמוס כל מי שיעמוד בדרכם וכל שהם מחפשים הוא להרוויח כסף ותהילה. הסדרה זכתה להצלחה רבה ולשבחים רבים, ובימים אלו מפיקיה כבר מצלמים את העונה השנייה שעתידה לצאת ב-26 ביולי 2020. אני כבר מצפה בקוצר רוח לבואה.
הבנים - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: עבריגיל: 2001/11/2019 16:34:34
9/10אייקון ציון
סדרה מותחת אקשן טוב, שונה מאוד מכל סדרות וסרטי גיבורי העל שהיו לאחרונה כיף אלים ומעביר את הזמן. ליהוק מעולה לכל הדמויות במיוחד אנטוני סטאר בתור הומלנדר ותומר קאפון בתפקיד פרנצ''י. מומלץ מאוד!
קישורים
חץ הבנים (עמוד סדרה)
ביקורות נוספות של סדרות אקשן
לרשימת ביקורות אחרונות
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט