טעם דובדבן חדש לגמרי: ביקורת מיני סדרה

Brand New Cherry Flavor Series Review

תמונת כתבמישאל רוברט על "טעם דובדבן חדש לגמרי: ביקורת מיני סדרה":
"פוטנציאל רב שמסתיים במפח נפש גדול"
פוסטר Brand New Cherry Flavor
משחק רוזה סלזה  קתרין קינר  אריק לאנג  
אימה
ביקורת סדרה לטעם דובדבן חדש לגמרי: ביקורת מיני סדרה מאת מישאל רוברט | כתב קולנוע וטלוויזיה
ציון המבקר
"בזבוז זמן"
דירוג הגולשים
0/10
?
מדד פופולריות
3.3/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הסדרה החדשה של נטפליקס, "טעם דובדבן חדש לגמרי", היא מותחן-אימה ביזארי, שמתאר את עלילותיה של ליסה נובה (רוזה סלזאר, "אליטה: מלאך קרב"), במאית צעירה ומבטיחה, אשר חוזרת ללוס אנג'לס לאחר עשיית סרט קצר חדש. ליסה מנסה למכור את זכויות הסרט יחד עם הזכות לביים אותו, וקובעת פגישה עם מפיק עשיר אך מכור לתהילה בשם לואו ברקה (אריק לאנג). לואו מבטיח הבטחות שווא לליסה, ולאחר חתימתה על חוזה דרקוני, גוזל ממנה את הסרט ומנשל אותה מבימויו. ליסה המתוסכלת פונה אז לאישה מסתורית ומוזרה, בורו (קתרין קינר, "להיות ג'ון מלקוביץ'"), שמבטיחה לה שתוכל לעזור לה בנקמה הרצויה. מכאן, הסדרה הולכת ונעשית ביזארית. כל פרק מקבל תפנית וכיוון לא צפויים בעליל, כאשר הכיוון הכללי אליו הסדרה צועדת נותר עמום ולא ידוע עבור הצופים והדמויות.
הרעיון של הסדרה אמנם נשמע מבטיח על הנייר, ורעיונות מפתיעים ומקוריים הם גל מרענן בנוף הטלוויזיוני הנוכחי וחסר המעוף, הבעיה היא שככל שהתסריט נדמה נועז ומקורי בהתחלה הוא כלל לא כזה. היוצרים, ניק אנטסוקה ולאון זאיון, מנסים לחקות באופן ברור וצפוי את סגנונו המטורף, המדהים והמקורי-באמת של דיוויד לינץ'. שימוש באלמנטים על טבעיים, חיות וחוסר ודאות כללי הם כליו המוכרים של הבמאי. כשמבצעים אותם באופן שחוק וחסר מעוף הם כבר לא כל כך מקוריים ומפתיעים. האנסמבל מרשים ביחס למיני-סדרה, ומשחקם של אריק לאנג וקתרין קינר נהדר. ראוי לציין לשבח גם את ג'ף וורד (רוי האתווי בסדרה), שנותן הופעה משנית סוחפת. אך התצוגה של השחקנית הראשית, רוזה סלזאר, בינונית במקרה הטוב. היא לא מצליחה לתת נפח נוסף לתסריט ולדיאלוגים, לא מצליחה להעביר את תחושות הבלבול והכאב אשר דמותה של ליסה חווה, ולא מצליחה לסחוף את הקהל ולעורר רגש חזק כלפי קו העלילה הראשי, לכאן או לכאן.
היה קיים בסדרה "טעם דובדבן חדש לגמרי" פוטנציאל רב, לקחת רעיון מעניין ולהפוך אותו למשב רוח מרענן וליצירה טלוויזיונית חד פעמית. אך משחק חלש של השחקנית הראשית, מחזור רעיונות שקודמים ביצעו טוב יותר, וביצוע מרדים וחסר מקוריות של היוצרים, מובילים למפח נפש גדול ולבזבוז זמן משווע של הצופים.
טעם דובדבן חדש לגמרי - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
רוצים להיות הראשונים לפרסם כאן ביקורת גולשים? לחצו על הכפתור והעלו ביקורת סדרה
קישורים
ביקורות נוספות של סדרות אימה
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט